Alle leden ontvangen een clubcard van Olympia'18. Met deze clubcard bezoek je gratis alle thuiswedstrijden van ons eerste elftal en kun je (mits opgeladen) afrekenen in de kantine.
Enkele keren per seizoen worden nieuwe passen aangevraagd, je ontvangt bericht via de penningmeester als jouw card klaar ligt.
1. Hoe werkt betalen met de betaalpas?
Voor de administratieve afhandeling heeft BSV Olympia ‘18 een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de betaalpassen.
De betaalpas is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je in de kantine van Olympia afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles.
2. Hoe activeer ik mijn betaalpas?
Je betaalpas is inmiddels al geactiveerd. Dit betekent dat de betaalpas al in de kantine te gebruiken is door op te waarderen in de kantine. Enige wat je nog moet doen is de betaalpas online registeren. Dit wordt uitgelegd bij punt 3. Na registeren is de betaalpas ook op te waarderen via www.mijnlcs.nl en krijg je inzicht in je eigen digitale omgeving.
3. Hoe registreer ik mijn betaalpas?
Het registreren van de betaalpas zorgt ervoor dat men elk lid toegang heeft tot zijn of haar eigen digitale betaalpas-omgeving via www.mijnlcs.nl . Voor het registreren heeft elk afzonderlijk lid bij de uitgifte van de betaalpas een e-mail ontvangen van Le Credit Sportif met verdere inloggegevens en instructies.
4. Kan ik ook ergens anders betalen met mijn betaalpas?
Nee, dit is niet mogelijk. De betaalpas is een pas die alleen te gebruiken is in de kantine van BSV Olympia ’18.
5. Hoe kan ik mijn actuele saldo inzien?
Het saldo verschijnt op de kassa tijdens betaling in de kantine. Ook is het mogelijk via de QR-code en via de site van LCS www.mijnlcs.nl, na inloggen) het saldo in te zien.
6. Wat kan ik allemaal doen op mijn eigen digitale betaalpas-omgeving?
Je eigen digitale betaalpas-omgeving is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer via www.mijnlcs.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.
7. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en "Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
8. Wat moet ik doen als ik mijn betaalpas kwijt ben of gestolen is?
Blokkeer je betaalpas zo snel mogelijk. Dit is mogelijk door in te loggen op www.mijnlcs.nl, menu optie ‘passen’ en inzoomen op je pasnummer. Hier is het mogelijk je betaalpas te blokkeren. Neem vervolgens contact op met penningmeester@olympia18.nl.
.
9. Wat moet ik doen op het moment dat mijn betaalpas niet werkt?
Stuur een mail naar penningmeester@olympia18.nl en leg je probleem uit.
10. Ik heb geen e-mail met inloggegevens ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen of uw e-mailadres niet bekend is bij ons, stuur dan een e-mail naar penningmeester@olympia18.nl..
11. Is het voor niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook mogelijk een betaalpas aan te vragen?
Ja dit is mogelijk. (vanaf augustus 2017). Hiervoor kan een mail gestuurd worden naar penningmeester@olympia18.nl.
12. Hoeveel kost een nieuwe BSV Olympia ’18 betaalpas?
Voor leden van Olympia ’18 wordt deze betaalpas eenmalig gratis verstrekt (zij hoeven deze ook niet zelf aan te vragen). Voor leden die hun pas kwijtraken of voor niet-leden die ook graag in het bezit komen van een BSV Olympia ’18 betaalpas is het mogelijk tegen kostprijs (€2,50) een persoonlijke betaalpas aan te vragen via penningmeester@olympia18.nl. (Mogelijk vanaf augustus 2017)
13. Is er ook een betaalpas voor teams?
Op dit moment nog niet, maar gedurende 2017 wordt ook deze optie uitgerold.
14. Wat moet ik doen met mijn betaalpas als ik niet langer lid ben van BSV Olympia ’18?
Na beëindiging van je lidmaatschap is het nog altijd mogelijk te betalen in de kantine met het saldo dat op de betaalpas staat.
15. Mijn vraag wordt niet beantwoord, wat moet ik doen?
Wordt je vraag echt nergens beantwoord, stuur dan een mail naar penningmeester@olympia18.nl
met je vraag