• Geen promotie
    In de tweede beslissingsronde voor promotie/handhaving Tweede Klasse schakelde Germania in Groesbeek Olympia'18 uit voor de promotie.

    De teams startten aftastend in een laag tempo. Het venijn zat in de laatste minuten. Eerst een reuzekans voor Germania. Daarna enkele lobballen, waaruit de 1-0 viel.

    Na een klein uur spelen vergrootte Germania de voorsprong. De Olympia-verdediging werd uitgespeeld en dat was 2-0. Toch kreeg Olympia'18 even later door Juul Schelbergen weer aansluiting, 2-1. Nadat Caner Acar rood kreeg na 2x geel was het bij de 3-1 score wel beslist zeker toen Olympia'18 met 9 man kwam te staan door blessures. Toch scoorde Mihajlo Radojevic met een kopbal de 3-2. Vanaf de aftrap bracht Germania vanuit de middencirkel direct daarop de stand op 4-2, tevens de eindstand.

    Voor Olympia'18 zit het seizoen erop en zal het komend seizoen weer in de Derde Klasse spelen.

    Het was een seizoen voor het eerst in Oost met enkele Oost-Brabantse clubs. Ook het afscheid van de succesvolle trainer/coach Wil Beijer en assistent Niels van de Hee.

    Foto Bas Delhij: Mihajlo Radojevic kopt de 3-2 binnen.